.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده مرگ در بابل همچنان قربانی می گیرد

بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در جاده شهید صالحی بابل یک تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، بر اثر برخورد پیش از ظهر سه شنبه یک دستگاه خودرو مزدا با یک کامیون در روستای حاجیکلا واقع در جاده شهید صالحی بابل راننده مزدا به نام جعفر طالشیان در دم جان سپرد و راننده کامیون به شدت زخمی شد.

شدت تصادف به حدی فجیع بوده که بسیاری از رانندگان خودروهای خود را رها کرده و برای کمک به مصدومین حادثه شتافتند.

به دنبال این حادثه دلخراش بسیاری از مردم و رانندگان جاده شهید صالحی بابل از اداره راه و ترابری استان و شهرستان به شدت انتقاد کردند.

علی مصیبی گفت: راه و ترابری با ایجاد موانع در این جاده سعی نموده از شدت تصادفات بکاهد اما متاسفانه نه تنها این امر اتفاق نیفتاده بلکه تخلفات رانندگی در این جاده بسیار افزایش یافته است.

مصیبی تصریح کرد: اساسا موانع در جاده های چهار بانده و وسیع ایجاد می شود، اما متاسفانه در این جاده که بسیار باریک بوده نه تنها ایجاد موانع مشکلی را حل نکرده بلکه بر مشکلات مردم افزوده شده است.

یکی از رانندگان این جاده اظهار داشت: ما منکر این امر نیستیم که بعضی از رانندگان با بی دقتی و سبقت غیر مجاز سبب تصادفات جاده ای می شوند اما ایجاد موانع در این جاده سبب افزایش تصادفات منجر به مرگ شده است.

عنایت امیری افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز در حال حاضر تردد ماشینها در این جاده بسیار زیاد بوده و رانندگان جهت رهایی از ترافیک از یکدیگر سبقت گرفته و پس از برخورد با موانع حادثه می آفرینند.

وی تصریح کرد: عاجزانه از مسئولان وزارت راه و ترابری تقاضا داریم به وضعیت این جاده رسیدگی کرده تا در آستانه ایام نوروز خانواده ها سوگوار و عزادار نشوند.

مدیر کل حمل و نقل پایانه ها پیش از این در جمع خبرنگاران در بابل گفته بود ایجاد موانع در این جاده بسیار موثر بوده و از شدت تصادفات جاده ای کاسته شده است.

فرهاد صالحیان بیان داشت: از فروردین 87 به بعد هیچگونه تصادفی منجر به مرگ در جاده شهید صالحی بابل رخ نداده است و این جاده یکی از جاده های ایمن شهرستان بابل و استان مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 اسفند 1387
قابل توجه مسولین محترم وپر مدعا( استاندار و مسولین امور راه) تا کی باید چوب ندانم کاری شما سبب مرگ این همه از عزیزان مان در استان و این جاده (مرگ)شود. چرا شهری با 500000 نفر جمعیت هیچ کمربندی نداردو هروز شاهد ترافیک سنگین در شهر باشیم .تمام ماشینهای سنگین از وسط شهر عبور میکنند و خودم شاهد تصادف و حشتناک جوانی در جلوی بیمارستان فرهنگیان(داخل شهر) بودم. بهتر است بجای حرفو شعار کمی و فقط کمی عمل کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.